Interim management
Vi hjälper ofta våra kunder i olika operativa roller!
Interim management
Vi hjälper ofta våra kunder i operativa roller med införandet och genomförande av förbättrade arbetssätt. Det kan t.ex. komma från behov av att komma igång med en ny försäljningsaktivitet eller att snabbt säkerställa nödvändiga förändringar på försäljningsavdelning, säkerställa effekthemtagningen i ett projekt, inte vågar eller har möjlighet att rekrytera för tillfället.
Vi har lång erfarenhet från både stora internationella organisationer och små snabbväxande företag. Vi kan därför erbjuda våra kunder ett brett spektrum av stöd för Interim Management, till exempel:
- Produktchef/avdelningschef för att säkerställa effekthemtagning
- Projektledning olika typer av projekt
- Coacha chefer, försäljningschef och säljare i deras dagliga arbete.
- Interim Försäljningschef – bygga upp marknads- och försäljningsavdelning.
- Outsourcing av hela eller delar av försäljningen.
Interim Management handlar om att leverera konkreta resultat och vi vet vad som krävs – ett ledarskap som motiverar och coachar med tydliga mål och rätt arbetssätt.
Vill ni veta mer?